Forum COUNTRYMUSIC.PL Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Info o imprezach scalone

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COUNTRYMUSIC.PL Strona Główna -> Problemy i propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasek
Ranczer



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:42, 07 Sty 2012
PRZENIESIONY
Nie 14:49, 08 Sty 2012    Temat postu: Info o imprezach scalone

Mam wielka prośbę do adminów, czy można by zrobić "scaloną" tabelkę z imprezami i koncertami??? Coś jak w "Saloonie", bo banery pojawiają się tydzień przed, a trzeba planować.
Pozdrawiam,
Stasek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayster
Wielebny



Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 1867
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z lasu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:43, 07 Sty 2012
PRZENIESIONY
Nie 14:50, 08 Sty 2012    Temat postu:

dorzucisz tylko roboty adminom.
Ktoś to w końcu musi zbierać do kupy ... a nie taka jest idea forum.

zastanawiam się tylko czy gdzieś na już istniejącej (a może całkiem nowej) stronie nie zrobić "normalnego kalendarza". (w sumie inspiracja wersją papierową gdzie zwróciłem uwagę że brakuje chociażby terminów imprez dla których forum jest patronem). Ale to już pewnie wymagałoby szerszej współpracy.

A ponieważ ja dopiero co wróciłem ze spotkania w Siouxie (sic!) Smile - szerzej przyjrzę się temu w poniedziałek Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Huberts
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2670
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Grochów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:04, 07 Sty 2012
PRZENIESIONY
Nie 14:51, 08 Sty 2012    Temat postu:

Mayster napisał:
...w sumie inspiracja wersją papierową gdzie zwróciłem uwagę że brakuje chociażby terminów imprez dla których forum jest patronem...


W obu przypadkach problem jest ten sam. Musimy wiedzieć o imprezach z jakimś wyprzedzeniem.
Z informacją na forum jest łatwiej, bo nie trzeba znać terminów przed wydrukiem kalendarza.
Już dawno proponowałem w celu usystematyzowania informacji o imprezach, aby zamieszczając takową, umieszczać w temacie datę.
Skoro jest zapotrzebowanie na uporządkowanie informacji, trzeba będzie wprowadzić tą zasadę jako składnik konieczny tytułu, żeby na pierwszy rzut oka było widać co i kiedy. Forum (niestety w tym przypadku) automatycznie ustawia tematy według chronologii ostatnich wpisów a nie według dat podanych w temacie.

Informacje o koncertach nie pojawiają się tylko na bannerze, ale i w tym dziale, oczywiście pod warunkiem, że organizatorom zależy na informowaniu o imprezach i takie informacje w tym dziale zamieszczą.

Co do informacji ustawionej chronologicznie (tak jak na saloon.pl) i tabelarycznie, to dopóki nie przeniesiemy forum na dedykowany serwer, nie ma takiej możliwości.
Przeniesienie wiąże się z przede wszystkim z kosztami (znacznymi). O ile przestrzeń serwerową możemy otrzymać od naszego sponsora, [link widoczny dla zalogowanych], to trudność stanowi uzyskanie bazy danych z serwisu fora.pl. Ale cały czas szukamy możliwości i sposobu.


Pzdr.


Ostatnio zmieniony przez Huberts dnia Sob 15:01, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayster
Wielebny



Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 1867
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z lasu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:33, 07 Sty 2012
PRZENIESIONY
Nie 14:52, 08 Sty 2012    Temat postu:

Dlatego piszę że to wymagałoby szerszej współpracy. Saloon jest w uprzywilejowanej sytuacji że w wyszczególnianych imprezach w jakimś stopniu "uczestniczy".


problem czasowego umiejscowienia imprez odnosi się w zasadzie do tych największych: Mrągowo, Wolsztyn, Frombork (jednodniowy), Dąbrowa G., Sułomino, Wisła. No może jeszcze Swornegacie, Lesko, Koszęcin. Nie sądzę aby mniejsze (chociaż nieraz ciekawe) cieszyły się większym zainteresowaniem. Nie uważam aby z tego powodu było konieczne kombinowanie z forum.
Ale to nie mój czas i nie moje nerwy Smile

To co chodzi mi po głowie to kalendarz w którym po najechaniu na datę ukazywałyby się wszystkie informacje na temat danego dnia. Oczywiście z racji ograniczeń technicznych nie na stronie forum.
Na razie nie oceniam opłacalności i sensowności takiego rozwiązania .. sam musiałbym podyskutować z programistami, ewentualnie pobawić się na którymś z moich kont.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stasek
Ranczer



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:48, 07 Sty 2012
PRZENIESIONY
Nie 14:52, 08 Sty 2012    Temat postu:

Mayster napisał:
dorzucisz tylko roboty adminom.
Ktoś to w końcu musi zbierać do kupy ... a nie taka jest idea forum.



Mayster,
Nie ty jesteś adminem niech pomyślą, dajmy im szansę.
Mayster napisał:
problem czasowego umiejscowienia imprez odnosi się w zasadzie do tych największych: Mrągowo, Wolsztyn, Frombork (jednodniowy), Dąbrowa G., Sułomino, Wisła. No może jeszcze Swornegacie, Lesko, Koszęcin. Nie sądzę aby mniejsze (chociaż nieraz ciekawe) cieszyły się większym zainteresowaniem. Nie uważam aby z tego powodu było konieczne kombinowanie z forum.


Raczej się mylisz, największe to wszyscy znają terminy. Mniejsze są też solą country.
Odkąd "Saloon" nie działa, to ja mam trudności z ustaleniem terminów imprez warszawskich, żeby innym nie wchodzić w paradę. To samo dotyczy planowania wyjazdów w sezonie wiosna-lato na pikniki i festiwale.
Jak jest tabelka to wszystko widać
Stasek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Huberts
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2670
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Grochów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:01, 07 Sty 2012
PRZENIESIONY
Nie 14:52, 08 Sty 2012    Temat postu:

Stasek napisał:

niech pomyślą, dajmy im szansę.

Pomyśleliśmy i już było o tym powyżej...

Huberts napisał:
Co do informacji ustawionej chronologicznie (tak jak na saloon.pl) i tabelarycznie, to dopóki nie przeniesiemy forum na dedykowany serwer, nie ma takiej możliwości.

Dodam tylko, że myśleliśmy już na ten temat nie raz i nie dwa. Ale póki nie pojawią się techniczne możliwości dla forum, nic z tego nie będzie.

Nasza współpraca z [link widoczny dla zalogowanych] może się tu okazać zbawcza w rozwiązaniu problemu. Tam jest kalendarz, tylko trzeba go uzupełniać. Żeby uzupełniać trzeba znać terminy imprez, a te organizatorzy, nie wiedzieć czemu, bardzo często trzymają w tajemnicy do ostatnich chwil. Chyba im nie zależy żeby countrowa stonka im się na imprezę zwalała Twisted Evil ...


Pzdr.


Ostatnio zmieniony przez Huberts dnia Sob 15:11, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cowboykash
Szeryf
Szeryf



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 5766
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock i Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:27, 07 Sty 2012
PRZENIESIONY
Nie 14:53, 08 Sty 2012    Temat postu:

Ja tylko powiem że na pewno byłoby nam łatwiej gdyby organizatorzy/ artyści chętniej informowali nas o imprezach/koncertach, gdyż niestety jak do tej pory systematycznie robi to tylko kilkoro organizatorów/artystów.
Niestety jest to garstka Sad Od reszty wręcz błagając wyciągamy terminarze a są i tacy którzy nam jedynie obiecują że przyślą ................i na tym koniec Sad
Przykre to trochę, bo oferujemy coś za DARMO i w sumie nie dla nas tylko wręcz dla samych artystów, a spotykamy się z takim słabym odzewem.
Trochę to dziwne bo nie dość że coś dajemy, to jeszcze musimy najpierw o to poprosić.

Może i zamieszałem swoją wypowiedź, ale w sercu i głowie tak właśnie to widzę Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stasek
Ranczer



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:35, 07 Sty 2012
PRZENIESIONY
Nie 14:53, 08 Sty 2012    Temat postu:

Huberts,
możecie wszystko!!! zmieniać, osuwać, poprawiać!
Można by wykorzystać jeden post i np.
Mrągowo xx.xx.xxx.
Chruściele xx.xx.xxx.
Very Happy
Wolsztyn xx.xx.xxx.
Wycinać, wklejać, dodawać.
Pozdrawiam,
Stasek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Huberts
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2670
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Grochów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:44, 07 Sty 2012
PRZENIESIONY
Nie 14:54, 08 Sty 2012    Temat postu:

Ale nie zmienia to faktu, że ktoś tego musi pilnować. A doba się nie chce wydłużyć...
A gdy już będzie kalendarz na [link widoczny dla zalogowanych] to po co powielać byty??? Z tego samego założenia wychodziliśmy wobec saloon'u.
Po co kopiować, skoro wystarczy kliknąć???


Pzdr.


Ostatnio zmieniony przez Huberts dnia Sob 15:57, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stasek
Ranczer



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:54, 07 Sty 2012
PRZENIESIONY
Nie 14:54, 08 Sty 2012    Temat postu:

Jasne, tylko "Saloon" działał!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Huberts
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2670
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Grochów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:57, 07 Sty 2012
PRZENIESIONY
Nie 14:55, 08 Sty 2012    Temat postu:

A, że ostatnio nie ma w co kliknąć, to już nie nasza wina. Saloon.pl przechodzi przez trudności i oby szybko się z nich wydostał. Tego życzę.
Im nas więcej w sieci (i nie tylko w sieci, ale tutaj możemy zaistnieć "własnymi siłami" w przeciwieństwie do innych mediów) tym lepiej.

I będę powtarzał do znudzenia, pozostaje kwestia informowania nas o imprezach, o których dowiadujemy się czasami pocztą pantoflową na kilka chwil przed.
Akurat Ty Stasku jesteś wzorem do naśladowania, bo piszesz właściwie zaraz po tym, jak Ci się w głowie pomysł urodzi.
Żeby tak inni anonsowali wydarzenia... W mur


Pzdr.


Ostatnio zmieniony przez Huberts dnia Sob 15:58, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COUNTRYMUSIC.PL Strona Główna -> Problemy i propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island