Forum COUNTRYMUSIC.PL Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
saloon.pl
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COUNTRYMUSIC.PL Strona Główna -> Pomagamy sobie w potrzebie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cowboykash
Szeryf
Szeryf



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 5766
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock i Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:07, 01 Sie 2012    Temat postu:

Ziolo, rozumiemy emocje, ale skoro admin napisał, że postara się przynajmniej czegoś dowiedzieć, to poczekaj proszę na jakąś odpowiedź.

Broń Boże nikogo nie tłumaczę, ale nerwy są tu złym doradcą.

Poczekaj spokojnie, na odpowiedź admina Huberts'a.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MJK
Rewolwerowiec



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:19, 01 Sie 2012    Temat postu:

Witam,

Faktycznie byłem do wczoraj na Pikniku i nie miałem możliwości zajrzeć na Forum. O sprawie dowiedziałem się dzisiejszej nocy. Rozmawiałem przed chwilą telefonicznie z panem ziolo i sytuacja jest wyjaśniona.

Generalnie problem się wziął stąd, że zamówienie dotyczy płyty, której nakład się skończył, a wydawca ma trudności natury organizacyjno-prawnej z wyprodukowaniem wznowienia. Na to nałożył się problem techniczny z komunikacją i stąd całe nieporozumienie. Jesteśmy już jednak umówieni co do dalszego sposobu działania w tej sprawie.

Huberts, dzięki za przekazanie wiadomości.

Pozdrawiam,
MJK


Ostatnio zmieniony przez MJK dnia Śro 15:24, 01 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Huberts
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2670
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Grochów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:55, 01 Sie 2012    Temat postu:

No i mówiłem, że nie ma co się denerwować... Wink

Pzdr.

P.S. MJK, żaden kłopot, po prostu reagujemy, gdy się pojawia problem. Wink

P.S.2. Rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki. Na cuda trzeba chwilę poczekać... Rotfl


Ostatnio zmieniony przez Huberts dnia Śro 18:59, 01 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
banita
Poszukiwacz złota



Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 20:50, 10 Sie 2012    Temat postu:

Ze sklepem na saloon.pl faktycznie jest jakiś problem. 9 lica zamówiłem płytę i koszulkę których ani widu ani słychu. Przed chwilą pisałem i maila i czekam na odpowiedź. Troszkę skandal moim skromnym zdaniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MJK
Rewolwerowiec



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:01, 19 Sie 2012    Temat postu:

Banita,

Proszę o kontakt na priv z numerem zamówienia. Wyjaśnię sprawę.

Pozdr.,
MJK
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 22:13, 13 Wrz 2012    Temat postu:

witam wszystkich od mojego zamowienia mineło juz ponad 2,5 miesiaca a towaru nadal nie otrzymalem fakt ze wlasciciel sklepu zadzwonil do Mnie i napisal wiadomosc na priv ale co z Tego jak zamowionego towaru dalej nie otrzymalem.

Nie polecam tego sklepu nikomu to istna kpina a wytlumaczenie powoduja tylko usmiech politowania.

Najpierw byl problem z dostawca plyty czy z zespolem juz nie pamietam.
Teraz jest problem z przeprowadzka i remanentem nie bede juz pisal do pana MJK szkoda zeby chlopina znowu musial wymyslac kolejne wytlumaczenie.



Ja juz stracilem nadzieje ze kiedykolwiek otrzymam plyte,ale moze moja historia bedzie przestroga dla innych chcacych zrobić zakupy na saloon.pl

Uważajcie zanim cokolwiek zamowicie w sklepie saloon.pl.Najpierw zapytajcie czy towar jest dosteony od reki ,bo informacje na stronie sa nie adekwatne do stanu faktycznego.

W poniedziałek ide złożyć zawiadomienie na Policje.

Moze ktos wreszcie zrobi z takimi nieuczciwymi sklepami porzadek.
Powrót do góry
MJK
Rewolwerowiec



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:37, 13 Wrz 2012    Temat postu:

ziolo napisał:
Najpierw byl problem z dostawca plyty czy z zespolem juz nie pamietam.


No cóż, to wielka szkoda, że Pan ziolo nie pamięta treści naszej rozmowy, bo to dość istotna okoliczność. Niestety płyty nie są wydawane w nieskończonych ilościach i ich nakłady kiedyś się kończą. Czasem się zdarza, że zanim ta informacja do sklepu dotrze i towar zostanie zdjęty z oferty, ktoś go zdąży zamówić. Wtedy zazwyczaj wystarczy poczekać na nowy nakład płyty i już. Gorzej, gdy w zespole, o którego płytę chodzi, w międzyczasie nastąpiły zmiany powodujące, że nowego nakładu już nie będzie. Wtedy nie pozostaje nic innego, jak zwrócić klientowi pieniądze.

Mój błąd polegał na tym, że chciałem jednak panu ziolo tę płytę załatwić i uzyskałem w ramach prywatnych kontaktów obietnicę przekazania jednej sztuki dla pana ziolo z osobistych zasobów jednego z muzyków zespołu. Na to jednak trzeba było troszkę poczekać i to okazało się dla pana ziolo za trudne, w związku z czym zostałem publicznie napiętnowany. Tak się czasem płaci za dobre chęci.

W tej sytuacji pan ziolo jutro otrzyma przelew bankowy ze zwrotem wniesionej opłaty plus odsetki ustawowe. Natomiast płyta zostanie przekazana bezpłatnie Adminowi do rozlosowania wśród użytkowników Forum CountryMusic.

Pozdrawiam,
MJK


Ostatnio zmieniony przez MJK dnia Pią 0:32, 14 Wrz 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 23:20, 13 Wrz 2012    Temat postu:

Pamietam treść naszej rozmowy bardzo dokladnie. To chyb pan nie pamieta o tresci mojej ostatniej wiadomosci na priv. Tak jak w niej napisalem poczekalem kilka dni ale ile mozna..

Kpina jest ze sprzedaje pan towar ,ktorego faktycznie pan nie posiada i niech mi pan nie wciska kitu ze wszystkie sklepy tak robia. Bo robiac juz kilka lat zakupy przez internet z czyms tak niepowaznym sie nie spotkalem.
Kazdy SZANUJACY sie sprzedawca takich praktyk nie stosuje.

Jesli by tak bylo to idac do sklepu z pieczywaem z zamiarem kupna bułki sprzedawca mowilby"Prosze poczekac podjade do piekarni bo tak naprawde to Ja sprzedaje bulki ale ich nie mam.Niech pan poczeka 2h moze uda mi sie namowic piekarza zeby upiekl dla pana jedna bulke".

Mam nadzieje ze nie Wierzy pan w to co mi pan napisal. Bo to sa jakies zarty praktykowane tylko przez pana.

A jesli chodzi o bledy to najwiekszym pana bledem-powtorze po raz kolejny-bylo wystawienie na sprzedaz rzeczy ktorej pan nie posiadal.

I prosze teraz nie robic z siebie dobrego samarytanina ,ktory za wszelka cene z narazeniem niemalze zycia probowal zdobyc dla Mnie plyte wyrywajac JA z rak jednemu z muzykow.

POZDRAWIAM


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 23:21, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
MJK
Rewolwerowiec



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:22, 14 Wrz 2012    Temat postu:

Tak jak już to Panu parę razy tłumaczyłem, myli się Pan głęboko.

SKlep internetowy z płytami to nie piekarnia. A i w piekarni zdarzyło mi się nie raz usłyszeć, że bułki się skończyły, a świeże będą np. za godzinę. To normalne i nikt z tego powodu, że akurat zabrakło bułek, nie zamyka piekarni i nie zdejmuje ze ściany szyldu.

Jeśli zaś chodzi o sklepy internetowe to tym właśnie różnimy się od innych, że jako sklep sformatowany na jeden tylko gatunek muzyki co do zasady trzymamy płyty na stanie i takie sytuacje nie są u nas regułą, a wyjątkiem. Jeśli jednak zamówi Pan coś w dużym sklepie internetowym, sprzedającym wiele gatunków muzyki, to łatwo się Pan zorientuje, że sklepy te kopiują do swojej oferty całość oferty wydawnictw, z którymi współpracują, ale ściągają na stan tylko to, co najbardziej chodliwe. Jeśli zamówi Pan w takim sklepie płytę gatunku niszowego, np. country, to z pewnością będzie Pan czekał aż Panu sprowadzą przy najbliższym transporcie z wydawnictwa. Być może jest to dla Pana oburzające lub niewiarygodne, ale taka jest rzeczywistość i już.

Pozdrawiam Pana również,
MJK
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cowboykash
Szeryf
Szeryf



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 5766
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock i Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 2:04, 14 Wrz 2012    Temat postu:

Myślę, że obaj Panowie powiedzieli już wszystko DOBITNIE i więcej nie ma co bić przysłowiowej piany.

Kolega "ziolo" otrzyma zwrot pieniędzy wraz z odsetkami i to powinno być satysfakcjonujące.

NIE CHCĘ tu nikogo bronić, ale przytoczę tu pewną swoją historię, w której płyty CD zagrały "główną rolę".

Zamówiłem w sklepie internetowym płyty Allana Mikuska. Ponieważ żaden sklep w naszym kraju nie oferował płyt tego słowackiego artysty, dlatego postanowiłem dokonać zakupu w sklepie słowackim. Ku mojemu zdziwieniu w jednym z takich sklepów podane były 4 tytuły i przy każdym napisane było że dostępne w ciągu 20 dni roboczych.
Zamówiłem, zapłaciłem i dokładnie co miesiąc dostawałem maila, że chwilowo tych płyt nie ma Sad
Do wyboru miałem zwrot pieniędzy lub mogłem wybrać płyty o podobnej wartości z oferty sklepu.
Dokładnie co miesiąc odpisywałem, że będę czekał nadal.
Czekałem tak 10 miesięcy, aż w końcu otrzymałem zamówione płyty, i powiem Wam że było warto czekać Smile

P.S.
Dla osób które nie wierzą w moją historię podaję adres sklepu [link widoczny dla zalogowanych] a tym najbardziej dociekliwym jestem w stanie przedstawić całą moją korespondencję z tym sklepem.
Dla mnie jednak najistotniejsze jest to że płyty w końcu dotarły, a Allan wszystkie podpisał w zeszłym roku we Fromborku Smile te płyty z autografem grają jakby jeszcze lepiej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Śmiechu
Poszukiwacz złota



Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:04, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Witam.

Więc i ja napiszę, ponieważ mam pewien problem z tym sklepem. Od dwóch tygodni próbuje się z nim skontaktować, lecz na nic moje próby. Telefon komórkowy wyłączony, stacjonarnego nikt nie odbiera, a podczas jakichkolwiek prób wysłania maila do na podany adres dostaje taką informacje:
Cytat:
Delivery to the following recipient failed permanently:

[link widoczny dla zalogowanych]

Technical details of permanent failure:
DNS Error: Domain name not found

A pod nią informacje techniczne. Problem polega na tym, że zamówiłem tam bilet vip na galę do Krakowa, z możliwością odbioru osobistego na miejscu i opłaceniem za pobraniem, jednakże w mailu zwrotnym dostałem taką informacje:
Cytat:
. Jezeli wybrales platnosc przy odbiorze, prosimy o potwierdzenie zamowienia zwrotnym mejlem. Zamowienie zostanie przyjete do realizacji po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia mejlowego.

tyle, że jak pisałem wcześniej, nie mogę wysłać informacji zwrotnej.

Próbowałem również nagrywać się na sekretarkę, pisać poprzez strone saloon.pl i tym podobne, jednak nie mam żadnej informacji, a nie chciałbym, aby okazało się, że przejadę 400km tylko po to by mnie odesłano z kwitkiem, dlatego chciałbym was moi drodzy prosić o pomoc w skontaktowaniu się z właścicielem sklepu. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

P.S Numer kontaktowy do mnie to 667198579, prosiłbym o kontakt tutaj ponieważ najprawdopodobniej jutro jadę z powrotem w trasę, lecz postaram się śledzić ten wątek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cowboykash
Szeryf
Szeryf



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 5766
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock i Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:29, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Liczę na to, że MJK zajrzy do tego tematu i zajmie jakieś stanowisko w tej sprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MJK
Rewolwerowiec



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:14, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Witam i wyjaśniam:

W ostatnim czasie wystąpiła konieczność przeprowadzenia niezbędnych prac technicznych na serwerze, w związku z czym mogło się zdarzyć, że niektóre mejle mogły nie dojść, portal mógł też być kilka razy chwilowo niedostępny. Nie było to dla nas zbyt zręczne, że działo się w okresie przedgalowym, ale było konieczne. Dlatego mogłeś, Śmiechu, otrzymać taki komunikat.

Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny, to w przypadku nieobecności pod stacjonarnym mam przekierowanie rozmów na komórkę, ale czasem się zdarza, że i komórki odebrać nie mogę. I tak się właśnie złożyło, że ostatnio dość dużo czasu spędzam w szpitalu, gdzie telefon mam wyłączony, stąd mogły wystąpić trudności w kontakcie tą drogą. Siła wyższa, niestety.

Natomiast Twoje zamówienie, Śmiechu, jak najbardziej dotarło do nas, jego potwierdzenie również, w związku z czym bilet VIP w dobrym miejscu jest dla Ciebie zarezerwowany i będzie na Ciebie czekał do odbioru przed imprezą - tak jak sobie życzyłeś.

Ze swej strony spróbuję się jutro z Tobą skontaktować na podany przez Ciebie numer, na wypadek gdybyś nie miał okazji tego posta przeczytać.

Pozdrawiam,
MJK
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cowboykash
Szeryf
Szeryf



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 5766
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock i Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 3:19, 04 Kwi 2013    Temat postu:

MJK - wypada mi podziękować, za szybką reakcję - dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablo
Ranczer



Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:32, 23 Kwi 2013
PRZENIESIONY
Wto 23:05, 23 Kwi 2013    Temat postu: Bilety na galę

Czy ktoś z portalu Saloon tu czasem zaglądą? Chciałem zapytać czy bilety które zamówiłem w Saloonie dotrą przed galą? bo jeszcze ich nie otrzymałem. Wysłałem meila z zapytaniem ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi. Nr zamówienia 365, pieniążki wpłaciłem w tym samym dniu czyli 4 kwietnia.
Co prawda zamówiłem z opcją przysłania mi biletów, ale ostatecznie jak by był jakiś problem to mogę odebrać na miejscu tylko w takim razie proszę o informację.
Mam nadzieję że na Galę wejdę.

Pablo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COUNTRYMUSIC.PL Strona Główna -> Pomagamy sobie w potrzebie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island