Forum COUNTRYMUSIC.PL Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Tablica Ogłoszeń przestała działać???
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COUNTRYMUSIC.PL Strona Główna -> Plociuchowo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Huberts
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2660
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Grochów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:59, 30 Sie 2009    Temat postu: Tablica Ogłoszeń przestała działać???

No właśnie,tak jak w temacie. Czy tylko mnie się nie otwiera, czy Wam również???

Question Question Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cowboykash
Szeryf
Szeryf



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 5699
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock i Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:23, 31 Sie 2009    Temat postu:

U mnie również , więc zapewne coś grzebią Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cowboy
Poszukiwacz złota



Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SZCZECIN

PostWysłany: Pon 17:54, 31 Sie 2009    Temat postu:

witam .Mam to samo od wczoraj
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kefas
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:06, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Nadal nie dziala Sad

Co ciekawe nie dziala tylko podstrona z T.O.

Pozostale strony w domenie polcountry.medianet.pl dzialaja normalnie.

Najwyrazniej cos im sie wywalilo i nawet o tym nie wiedza.

Nie pierwszy raz zreszta ... szkoda Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Huberts
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2660
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Grochów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:56, 03 Wrz 2009    Temat postu:

W ogóle wygląda na to, że administrator polcountry.medianet.pl odpuścił sobie administrowanie strony. Już od niepamiętnych czasów nic się tam nie zmieniło (z wyłączeniem T.O.).


Pzdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kefas
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:56, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Rzeczywiscie calosc jest matrwa od dawna.

T.O. chodzi wedlug mnie na automacie.

Bardzo dobrym zreszta ... na Debianie Smile

Juz kiedys bylo, tak jak teraz ... ale ktos w koncu to jednak podniosl ...

moze i tym razem sie uda ... oby Smile

pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cowboykash
Szeryf
Szeryf



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 5699
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock i Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:00, 04 Wrz 2009    Temat postu:

A może po prostu admin T.O. jest na urlopie, i najzwyczajniej w świecie nie ma komu podnieść stronki.
Pewnie jak wróci to poprawi i będzie działało.

No dobra, już dobra, tak se tylko przypuszczam Smile Smile Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cowboy
Poszukiwacz złota



Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SZCZECIN

PostWysłany: Pią 17:59, 04 Wrz 2009    Temat postu: Tablica ogłoszen

Witam szkoda by było jakby tablica ogłoszeń przestała działać. Może jednak znajdzie się osoba ,która tym się zainteresuje .
pozdrawiam cowboy z szczecina
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ana
Traper



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stara Anglia :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 12:29, 05 Wrz 2009    Temat postu:

gucio-u mnie też nie działa,miejmy nadzieję że to sytuacja przejściowa Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Huberts
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2660
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Grochów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:55, 05 Wrz 2009    Temat postu:

Wysłałem maila do admina polcountry, może nie wie o fakcie.
Ale jak nie zorientował się po tygodniu to raczej niezbyt dobrze świadczy o jego zaangażowaniu.

Pzdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cowboykash
Szeryf
Szeryf



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 5699
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock i Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:50, 05 Wrz 2009    Temat postu:

Może faktycznie jest na urlopie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kefas
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:10, 05 Wrz 2009    Temat postu:

Jesli mam byc szczery, to w firmie z branzy IT, jezeli jest dobrze ... to nie istnieje cos takiego jak urlop admina ...

Najwazniejsza jest zawsze dostepnosc serwisow.

Taka jest brutalna prawda.

Wedlug mnie osoba, ktora zrobila stonki w domenie polcounty miala bez watpienia pojecie co i jak robi.

Niestety to bylo dawno temu i pewnie nie ma tam juz admina ... no moze ktos bierze zlecenia jak sie cos wysypie.

Wiadomo ... to jest dzialalnosc raczej charytatywna.

Pisanie e-maili do polcountry jest malo skuteczne.

Przynajmniej mi nigdy to nie wyszlo Sad

pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ana
Traper



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stara Anglia :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 10:38, 06 Wrz 2009    Temat postu:

TO nie działa i nie będzie działać z prozaicznego powodu: trzeba zapłacić. W najbliższym czasie dokładniejsze info od Ewy D,która zajęła się całą sprawą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Huberts
Z-ca Szeryfa
Z-ca Szeryfa



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2660
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Grochów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:12, 06 Wrz 2009    Temat postu:

Tak sprawa jest już jasna. W dniu wczorajszym, na festiwalu Droga 62, wspomniana wcześniej Ewa D. wyjaśniła skąd pochodzą problemy z dostępnością TO.
Tak jak napisała ANA trzeba zapłacić za dalszą działalność TO i to nie jest niebagatelna kwota (jak na barki jednej osoby, bo całe środowisko powinno ją udźwignąć bez uszczerbku na budżecie). Potrzeba 400zł rocznie na utrzymanie funkcjonowania polcountry.
Nowy właściciel polcountry zażyczył sobie opłat i to jego prawo, jeśli więc chcemy aby TO działało musimy zrobić ściepę narodową i (kupić bombę atomową- taki żarcik z kabaretu) zebrać fundusze. Ci , którzy byli wczoraj w Pomiechówku mieli okazję dorzucić się do wielkiej puszki na ten cel.
Proszę więc informować o dalszym przebiegu akcji i możliwościach dalszego wspomożenia, gdyż jak mniemam, wielu których wczoraj nie było w Pomiechówku również chciałoby się dołożyć.
Być może zawita tutaj sama Pomysłodawczyni zbiórki czyli Ewa D., aby dodać jakieś informacje.


Pzdr.
P.S. W takich sytuacjach cieszę się z tych reklam które czasem wrednie wyskakują na naszym forum, dzięki temu jest ono darmowe.


Ostatnio zmieniony przez Huberts dnia Nie 11:14, 06 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cowboy
Poszukiwacz złota



Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SZCZECIN

PostWysłany: Nie 12:42, 06 Wrz 2009    Temat postu:

witam nie byłem na imprezie wiec nie miałem jak się dorzucić więc może jakieś konto na tym forum .Mieszkam w szczecinie dlatego nie mogłem przyjechać pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum COUNTRYMUSIC.PL Strona Główna -> Plociuchowo Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island